Ѧʏ βʋииιɛƨ Ɯσяℓ∂
Review Novel Cik Blogger
Sunday 10 November 2013 • 3:07 pm • 0 comments
Review lagi...Revview lagi...Korang mesti dah bosan...Hmmm...Tapi kali ni review novel CIk Blogger pulak...Bukan review blog yerr...


Tadaa! Ni kulit depan novel Cik Blogger! Nampak macam menarik je kan? Amila dah beli novel ni...Memang seronok~

Sinopsis Novel Cik Blogger:

"Kenapa awak tak balas surat saya? Saya betul-betul tak faham. Mahal sangat ke tulisan awak?"-Greeen Lantern "Saya ingat nak kenakan dia lagi. Awak ada idea tak macam mana saya nak jatuhkan dia?"-Najla "Rasa macam tak percaya.Blog aku baru berumur dua tahun,tapi dah dapat anugerah.Kalau blog aku tu dah meletup,maknanya aku pun meletup samalah.Wah,seronoknya!"-Syafiah Adilah Hebat sangatkah blog Syafiah Adilah sehinggakan dia begitu seronok dan teruja?Mengapa pula Najla bersungguh-sungguh hendak kenakan Syafiah Adilah?Dan siapa sebenarnya Green Lantern?Bolehkah Syafiah Adilah mempertahankan populariti blognya?

Amacam? Best tak? Kalau best dan nak tahu cerita sebenar novel ni kenalah dapatkannya di kedai buku yang berdekatan contohnya di POPULAR dan HASANI. Amila beli di POPULAR.Ataupun kalau nak lebih mudah, korang boleh dapatkan novel Cik Blogger ni secara online di ~>http://www.bukuprima.com.my

Ni penambahan cerita sikit...Safiah merupakan pelajar sekolah menengah yang berumur 17 tahun dan belajar di Sekolah Menengah Tun Teja. Dia telah mendapat  The Second Most Searched Blog  in 2012 Award...Blognya baru saja berumur 2 tahun tapi followersnya sudah meningkat...Dia menamakan blognya Sanad Alsa. Sekarang dia sudah menjadi glamor sehinggakan seorang wartawan dari akhbar Sinar Harian telah menemu ramah bersamanya dan gambarnya telahpun terpampang di sidang akhbar. Namun, apakah kesudahan blognya setelah Najla mensabotaj blog Syafiah Adilah? Korang baca lah dulu baru tau!
  


PASTFUTURE
Writer Blog


Assalamualaikum blogger! Welcome to My world . Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Need some choco ? Here.

WALKIE TALKIE


The Besties


Grab Me!

*Copy and paste into your blog okay?

Past Memory




CREDIT SECTION

Coding basecode by: Izyanyancinnamon
Edit template by: Iman Sarah
Owner blog: Nur Amila
Best view:Google Chrome
Others:(♥♥)