Ѧʏ βʋииιɛƨ Ɯσяℓ∂
Tips Menghilangkan Kemarahan
Thursday 28 November 2013 • 7:06 pm • 1 comments

Kita bersemuka kembali dalam tips Mila yang terbaru...Hehe...Amila memang murah hati...Perasan!!! Amila memang pakar bab-bab tips ni...Resipi yang tadi, dah cuba ke belum? Hehe...Harap bermanfaat untuk korang...Try jangan tak cuba ya!

1.Berwuduk
Berwuduk merupakan salah satu caranya untuk menghilangkan stress n marah korang...Tolong amalkan amalan ini setiap kalai korang stres atau marah.

2.Solat sunat
Boleh sekiranya korang nak solat fardhu n sebagainya untuk menenangkan jiwa korang...Tapi korang juga jangan lupa untuk mengamalkan solat sunat ya!

3.Mengadu kepada Allah
Cara ini juga memainkan peranan untuk korang menghilangkan stres n etc. Korang tak faham ertinya? Mengadu kepada Allah bermaksud berdoa. Berdoalah jika menghadapi sebarang masalah.

4.Bersukan
Hah? Bersukan?! Macam tak percaya je kan? Ya. Dengan bersukan juga dapat menghilangkan rasa yang mengancam korang tu...

Itulah serba sedikit tips yang Amila boleh kongsi bersama korang. Ini asli ya...Kalau nak copypaste, biar dipandang suci oleh Allah. Jangan lupa credit dekat blog ni ya!!!

Labels:



PASTFUTURE
Writer Blog


Assalamualaikum blogger! Welcome to My world . Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Need some choco ? Here.

WALKIE TALKIE


The Besties


Grab Me!

*Copy and paste into your blog okay?

Past Memory




CREDIT SECTION

Coding basecode by: Izyanyancinnamon
Edit template by: Iman Sarah
Owner blog: Nur Amila
Best view:Google Chrome
Others:(♥♥)