Ѧʏ βʋииιɛƨ Ɯσяℓ∂
PERHATIAN kepada peserta New Giveaway By Sh.Amarina Dan Amila
Sunday 26 January 2014 • 12:55 pm • 1 comments
Assalamualaikum.

Amila mengadakan syarat baru untuk ga. Kepada peserta yang first join/komen di ga di blog, Amila akan buat doodle khas untuk dia. Sekarang, Amila gunakan Paint Tool Sai untuk buat doodle. Baru je download. Hehe... Jadi, korang check sini nombor korang untuk tahu siapakah yang first join. SINI

Sila pm Amila di SINI untuk tuntut. Thanks. Amila akan bagitahu dekat cboxnya. Syarat tak berubah pun btw maaf sh.amarina kerana tak bagitahu awak. Harap faham yer? Saya buat syarat suka-suki sahaja sebab baru nak berjinak-jinak dengan Paint Tool Sai. Nantikan entri art trade Mila ya. Siapa nak buat art trade dengan Mila boleh pm dekat fp Amila dekat "Sila pm Amila di SINi untuk tuntut" ya. Tapi kena jujur. Jangan Amila syok sendiri. Amila penat-penat buat, korang tak balas balik. Sorilah ya kepada siapa yang follow blog ini kerana Amila masih tidak berkesempatan untuk balas kunjungan. InsyaAllah bila free nnti, Amila serbu blog korang semua oke? Amila ada kelas PDCA, tuisyen n etc. Bye.


Labels:



PASTFUTURE
Writer Blog


Assalamualaikum blogger! Welcome to My world . Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Need some choco ? Here.

WALKIE TALKIE


The Besties


Grab Me!

*Copy and paste into your blog okay?

Past Memory




CREDIT SECTION

Coding basecode by: Izyanyancinnamon
Edit template by: Iman Sarah
Owner blog: Nur Amila
Best view:Google Chrome
Others:(♥♥)