Ѧʏ βʋииιɛƨ Ɯσяℓ∂
I love Doodles
Friday 18 April 2014 • 2:31 pm • 0 comments
Assalamualaikum. It was so long time i don't spend my time with blogging. I'm really sorry cause I'm too busy. Hope uolls understand me! ><

My purpose do this entry just 4fun. Sejak Amila tengok blogger-blogger lain asyik 'mendoodle', timbul rasa minat nak belajar buat dudel jugak! Comel2 belaka! Yang menjadi inspirasi Amila ialah Akak Dayang dan Akak Meg. Doodle diorang memang awesomelah! Give 5 stars! *clap hands


 So, I'm decided to make a blog about doodles. You can see my doodles there! http://nuramilacomel.blogspot.com/

I'm can also give uolls the vid tutor to make doodles. Amila pun mula2 asyik mencari sampai ke lubang cacing apa yang tak kena dengan dudel Amila tu. Baru nak berjinak2 dengan SAI ni hihi. Amila planned nak buat contest doodle hari ini. InsyaAllah, kalau tiada aral, hari ni jugak Amila buat. :)

InsyaAllah, kalau ramai join, hadiah bertambah. Thanks.

Labels:



PASTFUTURE
Writer Blog


Assalamualaikum blogger! Welcome to My world . Please don't copy anything here. Be a good girl and boy. Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Need some choco ? Here.

WALKIE TALKIE


The Besties


Grab Me!

*Copy and paste into your blog okay?

Past Memory




CREDIT SECTION

Coding basecode by: Izyanyancinnamon
Edit template by: Iman Sarah
Owner blog: Nur Amila
Best view:Google Chrome
Others:(♥♥)